2011.jpg

n1.jpg

هتلداری، فرانت آفیس، خانه داری، کیترینگ، آشپزی ملل، مدیریت رستوران،


قابل توجه مدیران محترم هتلها، استادان دانشگاه، مدیران، دانشجویان، کارمندان هتلها، رستورانها، تالارها، دوره های فشرده در دانشگاه سان وی مالزی

خدمات شامل:

6 شب اقامت در هتل 5 ستاره (درهر اتاق دو نفر)در صورتیکه دانشجویی اتاق سینگل تقاضا نماید 400 دالار اضافه میشود

-صبحانه در هتل
2-ناهار و برک در دانشگاه سان وی فقط در طول برگزاری کلاسها
3-ترانسفر فرودگاهی تا هتل و دانشگاه سان وی
4- گشت درون شهری و مراکز خرید لوازم رستورانی و هتلی
5- بلیط رفت وبرگشت تهران –کوالالامپور
6-کلاسها به زبان انگلیسی با مترجم فارسی همزمان برای دانشجویان


برنامه آموزشی:

برنامه آموزشی فشرده از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر
بازدید فنی وتخصصی از هتلها.رستورانها.آشپزخانه و کیترینگهای کوالا لامپور
روز آخر مراسم اخذ گواهینامه پایان دوره
برنامه زمانبندی دقیق به دانشجویان ارائه خواهد شد

با گواهینامه معتبر ازدانشگاه SUNWAY UNIVERSITY

هزینه:

یک میلیون تومان+1200 دلار علی الحساب

توضیح اینکه عوارض خروج از کشور به عهده دانشجویان میباشد

مدارک:

2 قطعه عکس 6*4 جهت صدور کارت شناسایی دانشجو جهت تردد در محوطه دانشگاه
کپی گذرنامه جهت بلیط و رزرو هتل (توضیح اینکه گذرنامه ها حداقل 6 ماه مهلت انقضا داشته باشد)


http://www.facebook.com/chef.farhoodzafari/photos#!/photo.php?fbid=451830811540423&set=a.451830731540431.105052.100001405248854&type=1&theater¬if_t=like

با امضا تفاهم نامه ای رسمی دوره های کوتاه مدت سرآشپزی در کوردون بلو فرانسه شعبه شرق آسیا برگزاری دوره ها امکان پذیر شد.


ویژه تالارهای عروسی

دوره های یک هفته ای تخصصی تالار داری برای اولین بار در دانشگاه سان وی مالزی با مدرک معتبر با همکاری موسسه بین المللی ایران نماینده رسمی در ایران

مدت دوره
1 هفته
هزینه:1200 دلار+یک میلیون صد هزارتومان

دوره ها شامل: مدیریت تالار داری با آخرین تکنولژی روز جهانی،تبلیغات و مارکتینگ،کاست و کنترل،تشریفات،انواع منو، انواع سرویس،مشتری مداری، کیفیت کمیت، سرعت عمل،چیدمان، کارگر داری،قیکت گذاری و آنالیز،شرح وظایف پرسنل و باز دید تخصصی از تالارهای درجه یک مالزی و نحوه مدیریت در کشورهای دیگر و انتقال تکنیک های مدیریتی به ایران


کلاسها به زبان انگلیسی همزمان با مترجم فارسی خواهد بود
هزینه رفت و برگشت ،هتل پنج ستاره،ترانسفر فرودگاهی،سیم کارت،صبحانه،و ناهار در طول برگزاری دوره در دانشگاه،گشت درون شهری،
آخر دوره مدرک مدیریت تالار و رستوران از دانشگاه سان وی

جهت دوره های تخصصی آژانسهای هواپیمایی با مدرک معتبر از دانشگاه سان وی مالزی تعدادی محدود دانشجو میپذیرد.

قابل توجه مدیران عامل دفاتر و آ‍‍ژانسهای خدمات مسافرتی و گردشگری ؛ مدیران بخش طراحی و امور اجرایی شرکتهای کارگزار تور - تور اپراتورها- ؛ مدیران و کارمندان بخش فروش تور در کانتر های تورهای داخلی و خارجی .

محتوای آموزشی :

1- شناخت صنعت گردشگری در ایران و مالزی

2-آشنایی با میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری ایران و آسیای شرقی

3-عملیات و برنامه ریزی سفر های درون شهر و برون شهری

4- بازاریابی و فروش در دفاتر خدمات مسافرتی .

5-برنامه ریزی و جذب گردشگران داخلی و خارجی.

6- مکاتبات تخصصی زبان انگلیسی .

7- تسهیلات سفر و سمینارهای تخصصی داخلی و خارجی

8- آشنایی با قوانین و مقررات مسافرتهای هوایی و صدور بلیطهای مربوطه .

9- الگوهای رفتاری و آداب معاشرت در گردشگری .

10 - مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت گردشگری .


خدمات :


7 شب اقامت در هتل 5 ستاره منطقه سان وی لاگون هتل پیرامید تاور (درهر اتاق دو نفر)در صورتیکه دانشجویی اتاق سینگل تقاضا نماید 350 دالار اضافه میشود

1-صبحانه در هتل
2-ناهار و برک در دانشگاه سان وی فقط در طول برگزاری کلاسها
3-ترانسفر فرودگاهی تا هتل و دانشگاه سان وی
4- گشت درون شهری و مراکز خرید
5- یک روز گشت برون شهری نظیر معبد چینی ها و گنتینگ
6-بلیط رفت وبرگشت تهران –کوالالامپور
7-کلاسها به زبان انگلیسی با مترجم فارسی همزمان برای دانشجویان
8- سیم کارت کشور مالزی جهت ارتباط با ایران

برنامه آموزشی:

برنامه آموزشی فشرده از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر
بازدید فنی وتخصصی ازمراکز گردشگری کوالا لامپور
برگزاری مراسم اخذ گواهینامه پایان دوره
برنامه زمانبندی دقیق به دانشجویان ارائه خواهد شد

با گواهینامه معتبر ازدانشگاه SUNWAY UNIVERSITY

هزینه:

1200دلار + 11000000 ریال

توضیح اینکه عوارض خروج از کشور به عهده دانشجویان میباشد

مدارک:

2 قطعه عکس 6*4 جهت صدور کارت شناسایی دانشجو جهت تردد در محوطه دانشگاه سان وی
کپی گذرنامه جهت بلیط و رزرو هتل (توضیح اینکه گذرنامه ها حداقل 6 ماه مهلت انقضا داشته باشد)

تلفن ثبت نام 88775240 - 09121490154
تلفکس 88661805

پست الکترونیکی

iranchef@gmail.com

با تشکر فرهاد زعفری هشجین

نماینده رسمی دانشگاه سان وی و کوردون بلو در ایران


کافی شاپ های زنجیره ای صدف


شعبات زنجیره ای صدف

شعبه 1 مرکزی تهران خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی مرکز خرید صدف طبقه همکف 88774591
شعبه 2 بندر عباس
شعبه 3 تهران بیمارستان نور طبقه دوم
شعبه 4 سلمانشهر متل قو
شعبه 5 تهران
شعبه 6 تهران شهرک غرب
شعبه 7 یزد هتل داد
شعبه 8 بوشهر
شعبه 9 گلستان .علی آباد کتول هتل کانیار
شعبه 10استان کرمان.بم روبروی اداره برق فست فود و کافی شاپ صدف
شعبه11 عراق-بغداد اکراده المریم. صدف کوفی شاپ
شعبه 12 لواسان بلوار امام خمینی میدان گلندوک قبل از تعمیر گاه حجج
شعبه 13 خیابان مطهری نبش مفتح ایستگاه مترو مفتح
شعبه 14 ساری خیابان قارن پاساژ سلیم طبقه همکف
شعبه 15 ماهشهر
شعبه 16 قزوین بلوار آیت الله خامنه ای
شعبه 17 زاهدان بزودی افتتاح میشود
شعبه 18 شیراز خیابان ستارخان روبروی باغ عفیف آباد
شعبه 19 کرمان خیابان شهید بهشتی بعد از کوچه شماره 10
شعبه 20 سیرجان خیابان شریعتی.خیابان مولوی بعد از کوچه اول سمت راست
شعبه21 بندر ماهشهر ناحیه صنعتی خیابان پتروشیمی شیراز خیابان مهمانسرای علی پلاک 41
شعبه 22 تهران اشرفی اصفهانی بلوار سیمون بلیوار خیابان معین پلاک 11
شعبه 23 تهران میدان ونک تقاطع شیخ بهایی ملاصدرا درمانگاه تخصصی بقیه الله طبقه اول
شعبه 24 اردبیل.میدان شریعتی به طرف سه راه دانش روبروی داروخانه دکتر عاشوری
شعبه 25 مازنداران .ایزدشهر کافی شاپ و رستوران صدف
شعبه 26 تهران روبروی پارک شهر آرا
شعبه 27 شهرقدس (قلعه حسن خان )کیلومتر 17 جاده قدیم میدان قدس
شعبه 28 تهران ستارخان خیابان اسدی روبروی رستوران زیتون
شعبه 29 تهران چهار راه گلوبندک مچتمع تجاری ایستاتیس جنب پله برقی
شعبه 30 زنجان بزودی
شعبه 31 تهران خیابان میر داماد نرسیده به میدان مادر جنب بانک صادرات

بزودی شعبات امارات .بیروت.باکو و مالزی افتتاح میشود


تلفن مدیریت و امور نمایندگیها 09121490154


iranchef@gmail.com

پیام مدیرعامل کافی شاپهای زنجیره ای صدف


ایجاد ارزش بیشتر برای هر یک از ذینفعان تنها هدف ماست
نوسانات و بی ثباتی در بازارهای مالی بی سابقه هستند. پیش از این تاریخ کافی شاپهای زنجیره ای صدف هرگز شاهد چنین بحران پر سرعت و بازسازی دوباره در بازارهای عمده و اصلی نبوده است. با این حال صرف نظر از اینکه دیگر کافی شاپهااز بحران خارج شوند، ما چشم انداز بلند مدتی از اولویت هایمان خواهیم داشت. معتقدم که نیاز داریم تا بر روی 6 ستون استراتژیک از قبل بنا شده تمرکز کنیم تا راهنمای نوآوری برای ما گردد.

پایه های استراتژیک ما از قرار ذیل است

1. تقویت مدیریت عملکرد با تکیه بر ایجاد توازن بین رشد و دوره بازگشت سرمایه
2. بهینه سازی سبد کسب وکارمان برای رشد سودآوری بیشتر
3. منطبق کردن کامل استراتژی های بازار محصولاتمان با دیدگاههای مصرف کنندگان
4. سرمایه گذاری در تقویت نام تجاری کافی شاپهای زنجیره ای صدف
5. تاکید بر طراحی و نوآوری در محصولات و منو های جدید و متفاوت با دیگر کافی شاپهای ایران و جهان
6. ملی سازی ساختارها و فرآیند هایمان به یاری خداوند متعال و لطف شما دوستان

در حالیکه مصمم هستیم با این ابتکارات به سرعت پیش رویم، مانند همیشه اصلی ترین شاخص ما تمرکز بر سلامت کلی کسب و کار به جای تمرکز بر عملکرد کوتاه مدت است و همین عامل باعث توجه خاص ما به سلامت کافی شاپهایمان در سراسر ایران .فروش کلیه مایحتاج کافی شاپها .روابط با مشتریان .ترکیب کسب وکار، اعتبار برند صدف، سازماندهی و مسائل مالی گردیده است.

کافه صدف حفظ و افزایش سودآوری را با کارمندان مصمم، با استعداد، تعهدپذیر و آماده ارایه خدمات به مشتری از راههای گوناگون تضمین کرده است. در چند سال گذشته عملکرد ما از نظر سودآوری و درآمد رکورد شکنی کرده است، اما مهم تر از بهبود عملکرد چشمگیر، می کوشیم تا گام های قابل توجهی در جهت بهبود و افزایش شعبات صدف برداریم. ما معتقدیم پایه های استراتژیک ما فقط شعار نیستند بلکه آنها راهنمایان جهت و سیر حرکت ما می باشند.

تغییر چشم انداز ما از مشتریان کافه صدف در ایران و دیگر کشورها

در این دوره اقتصادی تغییر سلایق مشتریان به سمت "ارزش گرایی و کیفیت" به وضوح قابل مشاهده است. در چنین فضایی باید به شدت چشم اندازها، نیازها و رفتار مشتریانمان را پایش کنیم. و با بازنگری در بخش های کسب وکار و حرکت به سمت نیازهای مشتریان، هدف گذاری صحیحی برای آفرینش "لحظات شیرین برای مشتریان" داشته باشیم.

برای حرکت به سمت سلایق مشتریان خود نیاز به تمرکز بیشتر، انعطاف پذیری و تغییر نقشه راه داریم تا با استفاده از فرصت ایجاد شده برای باز تعریف نحوه همکاری با شعبات از بحران های اقتصادی قوی تر از گذشته بیرون آییم.

بهبود انعطاف پذیری عملیاتی

ما نیاز به تعالی سازمانی در حوزه های مربوط به هزینه، زنجیره تامین کالا و قیمت گذاری داریم و از هر فرصتی برای کاهش هزینه های سربار، افزایش حاشیه سود و مدیریت نقدینگی استفاده می کنیم. باید ظرفیت های زنجیره تامین مواد اولیه را به منظور افزایش قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری و کاهش زمان پاسخ دهی به نیازهای مشتریان تقویت کنیم و به منظور پاسخ سریع به نیازهای مشتریان کافه صدف حاشیه سود منعطف را همانند استراتژی های قیمت گذاری مدیریت کنیم.

تلاش مضاعف برای ساختار کافی شاپهای زنجیره ای صدف

ساختار کافی شاپ صدف همین امسال باز تعریف شد که بر اساس آن از اخذ استانداردهای ایزو، محصولات و فورمولاسیون جدید با منوهای جدید با کمیت و کفیت مطبوع تشکیل شده است. این ساختار به ما اجازه گسترش بازار تجاری و همچنین گسترش زنجیره ارزش سخت افزاری و نرم افزاری و پاسخگویی به نیازهای حال وآینده مشتریان را می دهد.

تجهیز به محصولات وفناوری ها، استراتژی های کسب و کار با تمرکز بر آینده، تقویت برند صدف و فعالیت های بازاریابی، کافی شاپ صدف را به رشد پایدار و موفقیت رهنمون می گردد. ما همچنین به دنبال تبدیل شدن به شرکت اول در حوزه کافی شاپها و ارتباطات جهانی و کافی شاپی نوآور هستیم که می تواند تغییرات قابل توجهی در بازار ایجاد کند. هدف نهایی این استراتژی ها ارزش آفرینی برای کارکنان، مصرف کنندگان، سهامداران و شما خواهد بود. من چشم انتظار پشتیبانی، ترغیب و تشویق شما از کافی شاپهای زنجیره ای صدف هستم.
تا هرچند شاید برای هرخواننده شوخی تلقی شوداما اعتقاد من براین است رقابتی که با کافی شاپهای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خارجی شروع کرده ام در آینده نه چندان دور در کشورهای دیگر شعبات خودرا بازگشایی خواهم کرد.انشالله ماراهم دعا کنید.


http://www.sadafcoffeeshop.com


نمونه قرار داد نمایندگیهای کافی شاپ های زنجیره ای صدف را با کلیک کردن روی صفحه میتوانید کپی یا مطالعه فرمایید


صفحه شماره 1

صفحه شماره 2

صفحه شماره 3

صفحه شماره 4


شرکت مشاوران فردای بهترآسیا(ایران شف) از صفر تا 100 فرهاد زعفری


بخشی از فعالیتهای شرکت مشاوران فردای بهترآسیا ایران شف

آدرس ایران تهران.
خیابان ولیعصربالاترازپارک ساعی کوچه 32 ساختمان یاس طبقه6 واحد603 تلفن 88775240 و 09121490154
مدیرعامل فرهاد زعفری هشجین